Biodiesel? - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Biodiesel? - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Biodiesel?

Blijf op de hoogte en volg Tom

18 December 2015 | Spanje, Terrassa

Hola!!

Eindelijk weer een nieuw reisverslag!

En laat ik in dit verslag ook maar wat over een ander verslag zetten. Het doel van het project waar ik mee bezig ben is onderzoeken in hoeverre het technologisch en economisch haalbaar is om een fabriek van 80.000 ton/jaar neer te zetten.

Het is de bedoeling dat ik een model ontwerp dat de werkelijkheid weergeeft, dit kan met het simulatie programma Aspen Hysys 8.6.

Ondertussen heb ik allemaal gegevens verzamelt, maar het is nu de bedoeling dat ik dit allemaal mooi in een rapport zet en dat ik vooral ook de betrouwbaarheid van het model beoordeel.

Voor nu is het mijn doel om 27 december het technologische deelrapport af te hebben.


Verder hebben Christine en David afgelopen weekend doorgebracht in Barcelona! Het was heel erg gezellig! We zijn bijvoorbeeld met de fiets de berg montjuic opgegaan en naar Camp Nou gefietst waar we erachter kwamen dat er een wedstrijd ging beginnen.

Laterrr

  • 18 December 2015 - 11:37

    B&J&B:

    Hola hermanos !

    Wat ben je toch lekker bezig met je project , nog steeds met plezier ?
    Leuke foto's en we wensen je alvast een fijne kerst !

    Adios !

    Knuffel van de haantjes op de cochinlaan

  • 18 December 2015 - 12:55

    Tom Zoutendijk:

    Hoi B&J&B!

    Jazeker, nog steeds met plezier! Maar vindt het ook chill dat ik nu echt met de afronding bezig ben.. En het is er ook niet zo makkelijk om te sparren met anderen over resultaten.. Naast het feit dat dit kan met Manel en tegen mezelf praten:p. Dus dat maakt dat ik er ook zin in heb om met afstuderen weer bij een bedrijf te zitten:)

    Gezegende kerst!

    Knuffel terug hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Terrassa

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 587
Totaal aantal bezoekers 6567

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: