Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Valencia! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Valencia!

Blijf op de hoogte en volg Tom

08 November 2015 | Spanje, Valencia

Hola de nuevo!

Last minute de valencia trip geboekt van Barcelona trips met coco. Tony had al eerder geboekt en er waren nog wat andere vrienden uit Terrassa. Kwart over 8 vertrokken op de zaterdag en 24 uur later waren we weer thuis. We hebben daar oa het science museum bezocht, door een prachtig park gelopen, dat vroeger een rivier was, een guided tour gekregen door het historisch centrum in het spaans, gefrituurde tapas gegeten en feest gevierd!

Het castillano van de guided tour kon ik ongeveer volgen.. Ik probeerde woorden of zinsdelen op te vangen. Verde, siempre, naranja, ciudad, donde, por qué bijvoorbeeld.

Inmiddels heb ik een spaanse sim met 1GB. Echter schakelde ik in valencia mijn telefoon uit en kwam ik er later achter dat ik de nieuwe pincode nog niet veranderd had.. Conclusie: ik heb dit keer wat foto's van coco geleend.

Deze week ook nog naar een klimhal geweest met coco.

Wellicht volgende week een uitgebreidere update van het project..

Adios!


  • 09 November 2015 - 12:27

    Bas En Juul :

    Hee bro !

    Gaaf zeg , dat je dit gedaan hebt !
    De foto's zien er goed uit, mm en het zonnetje, die missen we hier wel!
    Zo te zien en horen vermaak je je uitstekend :)
    Lekker doorgaan met genieten en succes met je keuze voor barca /terassa!

    We kijken naar je uit !

    Liefs xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6568

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: