Terrassa of Barcelona? - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Terrassa of Barcelona? - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Terrassa of Barcelona?

Blijf op de hoogte en volg Tom

11 Oktober 2015 | Spanje, Terrassa

Hola amigos!

Toen ik me aan het voorbereiden was op de reis naar Spanje, heb ik tegen iedereen gezegd dat ik naar Barcelona ging, omdat iedereen deze stad kent. Ik zit hier ook in de regio Barcelona, maar het is toch echt Terrassa. Het is vanuit mijn studenten appartement een uurtje met onder andere de ferrogarril naar placa catalunya.

Voor mijzelf is het dikke prima om in Terrassa te wonen. De stad bevat zo'n 200.000 inwoners en is dus al groter dan Breda. Verder woon ik 300m lopen van de universiteit. Echter als je echt in het centrum van Catalonië wilt wonen met alle mooie mogelijkheden, is Barcelona een betere keuze.

Terrassa heb ik inmiddels al wel verkend en ik ben van plan om de komende zaterdagen uitstapjes te gaan maken naar dorpjes en steden in de buurt

Ook is de eerste match gespeeld tegen Real Saragoza en die is met 9-2 royaal gewonnen tot groot enthousiasme van het gehele team!

Op zaterdag weer de rust en stilte opgezocht van de omliggende heuvels per fiets en ter voet!

Deze week had ik een paar geluksmomentjes toen ik de juiste instellingen had ingevoerd in A. H. en er 'converged' werd aangegeven! Poster en pitch voor de stage contactdag zijn inmiddels ook bijna af.

Gracias por leer!

  • 12 Oktober 2015 - 07:20

    Rosalie:

    Ha Tom!

    Goed bezig!
    een goede tijd verder toegewenst en de hartelijke groetjes van ons

  • 14 Oktober 2015 - 12:04

    Papi Azarja:

    Mooie verhalen Tom! Zo te lezen kom je in elk geval topfit terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Terrassa

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 6572

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: