Nieuwe week, nieuwe verhalen.. - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Nieuwe week, nieuwe verhalen.. - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Nieuwe week, nieuwe verhalen..

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 September 2015 | Spanje, Terrassa

Hi!

Een nieuwe week brengt nieuwe verhalen..

Het voelt nog steeds als vakantie hier voor me. Misschien gaat dat veranderen als ik naar een studentenhuis ga, in plaats van dit campus hotel. Verder is het hier meer de cultuur om elkaar aan te spreken als je daar zin in hebt, ook al ken je elkaar niet. Dat is leuk! Verder is het klimaat geweldig!

Ook heb ik nu een officiële werkruimte, met als uitzicht een (inspirerend) laboratorium.

Met de tweedehands gekochte mountainbike ben ik de dichtbij zijnde bergen ingegaan. Daar kwam ik erachter dat ik hem beter kan gebruiken voor het touren en wandelen in het gebergte.

De international church of Barcelona is een geweldige community! Dus als je nog een keer een zondag in Barcelona bent, is dit echt een aanrader!

Het is voor mij heel tof dat jullie de moeite nemen om op mijn blog te kijken. De blog geeft mij motivatie om het nóg leuker te maken :). En nice dat er reacties zijn geplaatst!

Adiós!

  • 21 September 2015 - 11:27

    Marilene Zoutendijk:

    Leuk gedaan Tom. Ik geniet altijd erg van je verhalen en van de foto's! Succes en fijne dag, mama

  • 21 September 2015 - 16:40

    Bas En Juul :

    Wauw Tom ! Leuk die foto's erbij ! Heerlijk dat je er zo van kunt genieten !
    Zo te zien maak je er echt wat leuks van!
    Is je werkruimte nu op je stage adres ? En je plan van aanpak goed gekeurd ?
    Leuk om op deze manier te zien en horen wat je beleeft !

    Adios hermano !

  • 22 September 2015 - 18:20

    Opa Zoutendijk:

    Hi Tom, nieuwe weken, nieuwe verhalen, we zien er steeds naar uit. Als wij zo de foto's bekijken, dan geloven wij dat je gewoon geen tijd hebt om heimwee te koesteren. Dat zal je lieve moeder best wel geruststellen.. Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Terrassa

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 6576

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: