Ovella negra! - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Ovella negra! - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Ovella negra!

Blijf op de hoogte en volg Tom

22 November 2015 | Spanje, Terrassa

Heehee!

Vorige week heb ik me stilgehouden... Daarom dit bericht iets langer dan normaal:)

27/11 - 4/12 hoop ik een weekje in NL door te brengen. Zin om familie en vrienden weer te zien!

Vorige week naar de peluquería (kapper) geweest! Mi hermana es también una peluquería begreep ze.

Op een vrijdagavond tapas gegeten bij cafe Ovella negra! De vertaling hiervan is het zwarte schaap. De popcorn is er gratis en er was genoeg sangria.

Met voetbal een keer met 5-1 gewonnen een een keer 4-4. Vooral de laatste wedstrijd was erg spannend (en warm), waar we terugkwamen van een 4-2 achterstand.

Afgelopen zaterdag ook wezen kijken voor een kamer in barcelona. Echter in dat huis was toch te weinig privacy en ruimte om lekker te leven voor me.. Heb er toch voor gekozen om in Terrassa te blijven voor december, mede omdat ik weet dat ik hier goed aan mijn stage kan werken.

Wat betreft het project gesproken.. De tussentijdse beoordeling was heel positief. Ook is er het toffe nieuws dat er wellicht een wetenschappelijk artikel in de maak is met nog een braziliaanse professor. Daar mag ik dan de basis voor leggen. Het is voor mij gaaf om te weten dat anderen wat met mijn onderzoek kunnen.

De beloofde inhoudelijke update over project biodiesel stel ik nog even uit..

Leuk dat je deze log gelezen hebt en ik wens je een fijne week!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Terrassa

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 6565

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: