Aan dit leuke avontuur kwam een einde.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Aan dit leuke avontuur kwam een einde.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Februari 2016 | Nederland, Breda

Hola!

Wellicht is het je opgevallen, maar de motivatie om een reisverslag te schrijven nam af als functie van de tijd..

Inmiddels ben ik weer in het bedrijvige Holland! Echter wil ik nog graag een evaluatie doen op de afgelopen periode met jullie.

Het meest waardevolle is voor mij toch wel het leren kennen van mensen uit andere culturen en de vriendschappen die zijn ontstaan. Ook heb ik zwaar genoten van de zon en de natuur daar. En natuurlijk nog veel meer zoals Valencia en Toulouse bezoeken, veel voetbal en af en toe een flink feestje.

Het project was enorm individueel en flexibel, maar dat lag me erg goed kwam ik achter. Het project is uiteindelijk beoordeeld met een 7,5 voor de rapportage en een 9 voor de uitvoering. Bijzonder bij mee! Check www.youtube.com/watch?v=PUog0d2_IDI voor een screenvideo van de gemaakte simulatie. Helaas wel in wat mindere kwaliteit, dan de originele video.

Het lijkt misschien alsof ik het nooit lastig heb gehad? Maar die momenten waren er ook. Ik heb veel nagedacht over de zin van het leven en dat resulteerde niet altijd in een fijn gevoel. Bijzonder genoeg kwam er toen familie. Ook vrienden zijn nog langs geweest!

Dit avontuur heeft me bijvoorbeeld geleerd om meer bezig te zijn met wat ik echt leuk vind en meer open te zijn naar nieuwe mensen die ik tegenkom. Maar ook weer afhankelijkheid van God. Hopelijk kan ik het een beetje vasthouden:).

Eigenlijk kan ik hier nog veel meer dingen over zeggen, maar via geschreven woorden vind ik dat toch lastig formuleren. Het lijkt misschien alsof ik baal dat ik weer terug ben? Dat is geenszins het geval. Ik ben juist blij dat ik weer terug ben en weer met iets nieuws/anders kan beginnen. Het is precies mooi geweest zo.

In ieder geval tof dat je de moeite hebt genomen om de blog te lezen. Ik hoop dat de reisverslagen je inspireren om jouw dromen na te volgen. En sorry als ik iets vergeten ben te melden x)

Groetjess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1648
Totaal aantal bezoekers 6559

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: