Sightseeing in Barcelona - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu Sightseeing in Barcelona - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

Sightseeing in Barcelona

Blijf op de hoogte en volg Tom

12 September 2015 | Spanje, Terrassa

Hey,

Cómo estás?

Afgelopen week best veel internationale studenten ontmoet, dat is wel tof! Ik had met mezelf afgesproken elke redelijke mogelijkheid om anderen te ontmoeten aan te nemen. Zodoende kwam ik een club in Barceloneta terecht en was ik pas om 7:00 thuis, omdat de metro pas weer om 5:00 gaat rijden. De volgende keer zal ik het anders aanpakken;-).

Vandaag Barcelona verkend met een nederlandse fietstour. Toch wel prettig om even op de nederlandse taal terug te kunnen vallen. Op de foto met de flat staan er spandoeken in de trant van 'We deserve to sleep' van locals die het losbandige toerisme wel even gezien hadden.

21 september is de oplevering van het plan van aanpak gepland. Ik probeer de volgende keer een work breakdown structure te laten zien met alle activiteiten die ik wil gaan doen.

Buen fin de semana!

• 12 September 2015 - 20:42

Bas En Juul :

Hola hermano !

Wat leuk om nu je blogs te kunnen lezen, leuk zo'n sightseeing door Barcelona!
    Mooie dingen gezien en gefotografeerd!
    Veel succes met je plan van aanpak voor je stage !
    We hopen dat je een mooie tijd hebt daar ! Have fun !

Missen je wel ( uiteraard )

• 12 September 2015 - 21:38

Johan Zoutendijk:

Bij het hotel aan de kust met een grote "gouden" vis ervoor, hebben mama en ik gelogeerd. Heb je dat hotel nog gezien?

• 19 September 2015 - 17:40

Opa Zoutendijk:

Bedankt voor je bericht met foto's. Wij leven met je mee en houden ons aanbevolen voor nog meer nieuws van jouw kant. Sterkte in alles en veel succes . H.G. van Opa en Oma.