La gran familia! - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu La gran familia! - Reisverslag uit Terrassa, Spanje van Tom Zoutendijk - WaarBenJij.nu

La gran familia!

Blijf op de hoogte en volg Tom

04 Oktober 2015 | Spanje, Terrassa

Buenas noches!

Dit keer wil ik mijn nieuwe familie voorstellen (vlnr):
- Ines, is een soort moeder uit Portugal. Houd ervan om te koken, ideaal dus! Ze kwam ook met het idee om familie foto's te maken en studeert ook fotografie.
- Nerea, spaanse, is de jongste en is net begonnen met het eerste jaar van verpleegkunde.
- Tony, italiaan, is de grappenmaker en praat met een mooi levendig accent.
- Corentin, wordt ook wel coco genoemd en is een vriendelijke en beleefde fransman.

Ondertussen heb ik mijn gewoonten aangepast en doe ik mee met een warme lunch rond 14:00 en een diner rond 21:30. Ontbijten doe ik alleen rond 10:00.

In het begin van de week moest ik echt even wennen om van de intens stille studio naar dit toch meer levendige appartement te gaan. Echter zie ik het nu al als een gave overstap!

Deze week wil ik het software programma aspen hysys uitvinden en stap voor stap het proces bouwen. De foto geeft aan hoe het uiteindelijk ongeveer wil gaan worden.

Gracias por su atención!

  • 05 Oktober 2015 - 08:17

    Marilene Zoutendijk:

    Leuk gedaan Tom! mama

  • 05 Oktober 2015 - 08:41

    Bas & Juul:

    Dat klinkt gezellig bro !
    En wat is jou rol binnen de familia :) ?
    Hele fijne tijd daar en succes met het werken aan je project !

    Knuffeltjes en kusjes van je familie in Holland :p

  • 05 Oktober 2015 - 09:51

    Daisy:

    Tof man! En je doet je Hollandse roots wel eer aan, je steekt er met kop en schouders boven uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Terrassa

Tom in Terrassa

(Ontwerpen van een biodiesel fabriek)

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Aan dit leuke avontuur kwam een einde..

05 Januari 2016

Feestdagen

18 December 2015

Biodiesel?

22 November 2015

Ovella negra!

08 November 2015

Valencia!
Tom

Student chemische technologie, jaar 4

Actief sinds 08 Sept. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 6528

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Tom in Terrassa

Landen bezocht: